الاغنية القنبلة الحزينة جدا .. اغنية هشام عباس فى مسلسل الوصية | أنا المجروح.. أنا ما خدتش | بالكلمات

الاغنية القنبلة الحزينة جدا .. اغنية هشام عباس فى مسلسل الوصية |  أنا المجروح.. أنا ما خدتش | بالكلمات



سواد حالك شبه حالك يا دنيا يا اسية ايه مالك
يا شارية كل من باعك يا بايعة كل اللى يبقالك 

اااااااااااااه

انا المجروح و و مهما تهزي فيا يا دنيا متهزش 
و لما وزعوا الفرحة خدوها الناس و انا ما اخدتش 

سؤال و اجابته ايه يا دنيا 
ليه حاطة على جرحي كولونيا 

و ليه لما بقف فى كمين انا بس اللى بتفتش 

انا الممسوك فى سمنتى ضايعلي فردة فى جوانتي و حظي بقيسه بالسنتي ميكملش كام ميللي 

انا المقروص فى لباليبي لا واحدة قالت لي يا حبيبي و لا وقعت فى دباديبي 

بلاقي العضم فى الكرشة حياتي لا حلوة و لا حرشة 
و احط فى جزمتي فرشة و برضه تلق لما امشي

دخل فار عندي فى الشقة بعيش اكشن و لا السقا 
يا فار امشي يقول لاء

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصة و تاريخ مزارع دينا The Story Of Dina Farms

كل ما تريد معرفته عن المشجعة الدنماركية اجمل مشجعات كاس العالم 2018 ناتالي كيلبني كوفا

دلال عبد العزيز .. اختار الست اللي تعدي القطة من تحتها ومافيهاش نسر وسليمة الآهات - من فيلم كارما بالفديو