صور كومنتات فيس بوك - كوميكسات تعلقيات و كومنتتات للفيسبوك 2013 / 2014 الجزء الأول

صور كومنتات فيس بوك - كوميكسات تعلقيات و كومنتتات للفيسبوك 2013

مجمعة للأمانة من صفحة https://www.facebook.com/Comment.Pics
حد يناولني الشبشب
انا انسانة عندى احاسيس و مشاعر
كايدة العزال من يومي
اشكيك لمين و انت الحبيب
ده واد دماغه متكلفة .. بيعرف يجيب الكلمة من الشمخ الجواني
عليا الطلاق لسانك بينقط شهد
شكلك فاهم يا نصة
ناس معندهاش دم
باسم يوسف - لاء صادق صادق
مقدار الوعي الذي يكتسبه الانسان يتناسب طرديا مع عدد الخوازيق التى تلاقها فى حياته - حلمي
ربنا ما يرضاش بالظلم
كوميكس محمود عبد العزيز و يحي الفخراني
كل حوت فيه اللى احوت منه
اسماعيل ياسين - فتشني فتش
مش اول مرة اترفض
هنيدي - هى مالها بردت كده ليه !!
كوميكس العفريت
الجوع كافر
فين السؤال انا احط ايدي على السؤال تلاقيني فوريره - سعيد صالح
ليه قولتيلي - احمد حلمي
دكتور على نفس - اطلع برة يا كلب - اللمبي
اشتغل اى شغلانة المهم ما اتمسكش - يونس شلبي - العيال كبرت
كنت معدية قولت اجى اخد الجمعية - العيال كبرت
انت ما بتجيش ليه مش تبقى تيجي - عادل امام
اه يا سلام يا سلام يا سلام
ثكلتك امك - خسئت
و بجولك لع .. فهماني؟؟ لع يا كلبة يا سافلة يا واطية
كوميكس اسماعيل ياسين
كوميكس ماري منيب
انت فاجئتني بالموضوع ده
هى وحشة بس هشربها - عادل امام
ايام سودة !!
ابو شيماء اتهورر
يا طعم يا سيد امك
عظيم .. عظيم
الحديد بلي و احنا لم بلينا - حزلؤوم
كوميكس محمد مرسي
كله هيشيل اوبح
و ده من ايه لا مؤاخذة - عادل امام
مبارك - خليهم يتسلوا
خمسة عليا خمسة عليا
اللمبي - مهارنا ابيض ان شاء الله
ايه الحلاوة دى .. يا دين النبي ايييييييييه
كوميكس ياسمين عبد العزيز - حاجة تقرف فعلا
انت مال امك - احمد حلمي
و انا ابن الغسالة ؟؟ - العيال كبرت
ثانك يو فري ماتش
اللمبي - انت مين ياض
اللمبي - لا يا شيخ
ايوة يعني عاوز ايه ؟؟
هنيدي - دى اراااااااااء
القرموطي - احنا شكلنا وقعنا مع هواه
حلمي - قابل يا عم
عمرو اديب - لا الصراحة انتى اوفر اوى
سعيد صالح - عليا النعمة انت بتتكلم صح
كوميكس محمد سعد
كوميكس احمد حلمي
كوميكس عادل امام
كوميكس احمد حلمي
و النبي لأضربها على بوئها الولية دي
عمرو اديب - دم امك عسلية
لاحط ان كلامك جارح
كوميكس احمد حلقمي - مش عاجبك طلقني
متعصبنيييش
كوميكس محمد سعد
كوميكس محمد مرسي
كوميكس القرموطي احمد ادم
امشي ياض الله يسهلك
كوميكس احمد حلمي - و ربنا لأزعلك
هو البانجو اشتغل هنا كمان
تشكر يا ذوق
اللى يعيشق بوعيه فى الزمان ده لازم يموت من الغيظ
و الملاحة و الملاحة و حبيبتي لابسة الطراحة - محمود عبد العزيز
كوميكس فاتن حمامة
اللى ذاكر ذاكر
يا شعبي الحبيب .. انا ابن مجنونة
لا تامن لجركن و لا لـ سايس بيركن
شعبي و انا حر فيه .. اغسله اكويه .. افرده اتنيه
انا كنت متاكد مع انى كنت شاكك
كوميكس فؤاد المهندس و شويكار
ابسطها يا باسط
كوميكس احمد حلمي
كل حاجة سليمة بس لوحدها
كوميكس الكبير اووى
انا حسحس و حسحس انا
ضيعته بعندك يا قفا - محمود عبد العزيز
بكرة تندم يا جميل
يبصوا على البلد اللى باظت - كوميكس عادل امام
مضايق يا نينة
كوميكس احمد حلمي
بتخلفونا ليه .. سعيد صالح
انا مستعد للانحراف بس مش لاقى اللى يوجهني
كل واحد و علامه - احمد بدير
كوميكس كريم عبد العزيز
ما تكلومه انتو بقى
كوميكس احمد حلمي - الزهامير
يا عيني على الجمايس لما تتقابل - يونس شلبي
انا عارف كل حاجة بس مدكن

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصة و تاريخ مزارع دينا The Story Of Dina Farms

كل ما تريد معرفته عن المشجعة الدنماركية اجمل مشجعات كاس العالم 2018 ناتالي كيلبني كوفا

دلال عبد العزيز .. اختار الست اللي تعدي القطة من تحتها ومافيهاش نسر وسليمة الآهات - من فيلم كارما بالفديو