صور كومنتات فيس بوك - كوميكسات تعلقيات و كومنتتات للفيسبوك 2013 / 2014 الجزء الثاني

صور كومنتات فيس بوك - كوميكسات تعلقيات و كومنتتات للفيسبوك 2013 / 2014 الجزء الثاني 

 

الجزء الأول 


و الله العظيم الراجل ده بيقول حاجات غريبة - يونس شلبي
انت عبيط يلا !!
كوميكس اسماعيل ياسين = يالهوتى
لا يا شيخ
دى اقل حاجة عندي
هتخشوا النار يا كفرة
نوسة حاجة ساقعة للأستاذ
كوميكس محمد هنيدي - انت روحى روحى
انا مش هضربه انا هفهمه غلطه بس
صبرني يا رب
كوميكس عادل امام - اه يا ولاد الكلب
لا تعليق
كوميكس محمد حسين يعقوب - يا ضنايا
كوميكس عادل امام - طيب
و ايه كمان ؟؟
قول و المصحف
ايه يا دين النبي ايه الحلاوة دى
كوميكس عادل امام
قلب امك
المخ واقف و النفسية مزفتة
و لسة حضرتك ياما هتشوف انبهارات و مفاجائات
حد يقتل البت دي
ده كلامك؟ !! - كركر
ينيلك يا مضروب - باسم يوسف
خاف يا عيد يمي يمي
كوميكس محمد مرسي
انا جاي اهرج
اوووه يا حرام
كوميكس محمد مرسي
دى عالم صايعة يابا - عادل امام
اهو غلاسة كده - عادل امام
متحورش بروح امك
عليكم اللعنة جميعا - احمد حلمي
لالالا صبعة اوى دي - باسم يوسف
ايه يا واد العسل ده
الله عليك يا عم بخ
انا سعيد انك سالت السؤال ده - حازم صلاح ابو اسماعيل
لقد وقعنا فى الفخ - عادل امام
ياختى حلوة
ايوة ايه المطلوب دلوقتى
يا دين امي
كوميكس عادل امام
نعم يا اختى
دراعي ملوح مش هاعرف اجاوب
Moustafa Elmwafy's photo.
انت ازاى انت ليه ؟؟

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصة و تاريخ مزارع دينا The Story Of Dina Farms

كل ما تريد معرفته عن المشجعة الدنماركية اجمل مشجعات كاس العالم 2018 ناتالي كيلبني كوفا

دلال عبد العزيز .. اختار الست اللي تعدي القطة من تحتها ومافيهاش نسر وسليمة الآهات - من فيلم كارما بالفديو